Comandati telefonic la +40 744 700 233

Transport gratuit la comenzi de peste 1.000 RON

Termeni si conditii


Bine ati venit pe site-ul www.myhouseshop.ro.

www.myhouseshop.ro (denumit în cele ce urmează MY HOUSE) este proprietate a firmei WOW LUXURY FASHION SRL, inregistrata la Registrul Comertului București sub nr. J40/9910/2017 cu punct de lucru in Calea Dorobantilor 168, sector 1 Bucuresti, Tel/fax: 0744.700.233, • CIF RO37599716 • Capital social: 200 lei


1. DEFINIȚII


CONTINUT - toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric; continutul oricarui buletin informativ sau e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre MY HOUSE prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al MY HOUSE UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta; informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de MY HOUSE intr-o anumita perioada; informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care MY HOUSE are incheiate contracte de parteneriat, intro anumita perioada; date referitoare la MY HOUSE , sau alte date privilegiate ale acesteia.


SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).


UTILIZATOR - Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre MY HOUSE si acesta si fara a necesita un cont.


CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur UTILIZATOR accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.


CLIENT - Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre MY HOUSE si acesta, sau persoana fizica sau juridica care beneficiaza de pe urma produselor si/sau serviciilor oferite de MY HOUSE si achizitionate de catre acesta prin folosirea SERVICIULUI


DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii


CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in O.U.G. 34/2014.


BULETIN INFORMATIV / NEWSLETTER - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre MY HOUSE intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea MY HOUSE cu referire la informatiile continute de acesta.


TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre MY HOUSE catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre MY HOUSE , indifferent de modalitatea de livrare


2. INFORMAȚII GENERALE


2.1. Prezentul document stabileste termenii si conditiile de utilizare ai siteului/continutului/serviciului de catre utilizator sau client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre MY HOUSE si acesta.


2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, continutului/serviciului, implica aderarea utilizatorului sau clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.


2.3. Accesul la serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil la www.myhouseshop.ro.


2.4. Prin folosirea siteului/continutului/serviciului, Utilizatorul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse siteului, continutului, serviciului, MY HOUSE sau oricarui tert cu care MY HOUSE are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.


2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru document:
a) Acesta renunta la: accesul la serviciu, alte servicii oferite de MY HOUSE prin intermediul siteului, primirea buletinelor informative si/sau comunicarilor din partea MY HOUSE de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea MY HOUSE .
b) MY HOUSE va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
c) Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.


2.6. Clientul / Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.


2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze MY HOUSE , sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la MY HOUSE destinate acestui scop.


2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unui Contract, sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de MY HOUSE .


2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de MY HOUSE si isi revoca acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unei Comenzi, MY HOUSE va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.


3. DERULAREA COMENZILOR


3.1. Pentru a plasa o comanda, Clientul va alege produsele pe care le doreste si sa le va plasa in cos. Urmatoarea etapa o constituie finalizarea comenzii, moment in care Clientul va completa datele personale in formularul de comanda. Acestea vor include : nume, prenume, adresa de e-mail, numar de telefon, adresa de livrare si de facturare. De asemenea, Clientul va indica metoda de livrare preferata: curier sau ridicarea produselor de la showroom, prin bifarea casutei respective.


3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.


3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca MY HOUSE poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii, prin orice mijloc disponibil / agreat de MY HOUSE , in functie de scop/situatie:


- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii cu card bancar;

- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de MY HOUSE , in cazul platii cu card bancar.

- validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client.

- validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate, conform art. regulamentului, si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, etc)

- stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.


3.4.MY HOUSE poate denunta automat comanda efectuata de catre Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:


- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;

- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de MY HOUSE , in cazul platii online;

- datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte

- activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea MY HOUSE si/sau partenerilor acestuia fara nicio justificare.


3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat conform prevederilor prezentului regulament.


3.6. In cazul in care Clientul renunta la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, in sensul blocarii in contul Clientului a contravaloarii produselor si serviciilor achizitionate de catre acesta, suma aceasta va fi deblocata de catre MY HOUSE in maxim 48 de ore de la data la care MY HOUSE a luat la cunostinta acest fapt.


3.7. Dupa ce Clientul a trimis comanda, acesta primi automat un e-mail din partea MY HOUSE , care va confirma primirea acestei comenzi. E-mail este o confirmare de primire a comenzii si nu o confirmare a existentei produselor in stoc. In cazul in care toate produsele sunt in stoc, livrarea se va face conform pasilor descrisi mai jos (capitolul Livrare).


3.8 Din momentul in care Clientul valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care MY HOUSE informeaza Clientul cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine Contract la Distanta, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014 , denumit in cuprinsul acestui document Contract, la care se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii. Obiectul Contractului la distanta il constituie exclusiv produsele cuprinse in e-mail-ul de confirmare a comenzii, prin simpla plasare a comenzii, MY HOUSE nefiind obligata la livrarea produselor care din eroare figurau in stoc.


In masura in care produsele comandate nu sunt confirmate ca fiind in stocul fizic, MY HOUSE isi rezerva dreptul de a nu onora comanda. In situatia in care din acest motiv comanda este anulata de catre MY HOUSE, iar contravaloarea acesteia a fost deja achitata cu card bancar si banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, in sensul blocarii in contul Clientului a contravaloarii produselor si serviciilor achizitionate de catre acesta, suma va fi deblocata de catre MY HOUSE in maxim 48 de ore de la data la care MY HOUSE a comunicat Clientului anularea comenzii.


3.9 Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea MY HOUSE , fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.


4. PRETURI SI PLATA


4.1. Preturile de pe site-ul MY HOUSE sunt exprimate in Lei, TVA inclus. Facturarea produselor achiziționate se va face exclusiv în lei.


4.2. Preturile produselor se pot modifica in timp in functie de noile liste de preturi primite anual de la partenerii MY HOUSE . Eventualele modificari de pret nu vor afecta comanda Clientului odata ce aceasta a fost confirmata de catre echipa MY HOUSE .


4.3. In cazul in care pretul la care Clientul a comandat un anumit produs este in realitate mai mic decat cel care apare pe site ( datorita unor promotii temporare din magazin), Clientul va fi informat despre acest aspect atunci cand MY HOUSE va procesam comanda iar Clientul veti beneficia de promotie.


4.4. Plata pentru produsele comandate se face online, cu cardul, în mediul securizat de patenerii PayU, prin transfer bancar sau numerar, la primirea coletului prin Fan Courier, pentru sume ce nu depasesc 2500 de lei sau prin transfer bancar. Pentru plata cu cardul, MY HOUSE asigura facilitatea de a utiliza 2 carduri la achitarea comenzii.


Daca alegerea Clientului este sa ridice produsul din magazinul situat in Bucuresti, Calea Dorobantilor 168, Clientul va putea achita numerar sau cu card de credit/debit - Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express sau, in prealabil, prin OP.


5. LIVRARE


Comanda este procesata si livrata in termen de 24 pana la 36 de ore de la momentul confimarii disponibilitatii, in functie de disponibilitatea produselor respective si de ora la care a fost plasata comanda. In masura in care termenul de livrare nu va putea fi respectat din motive ce tin de MY HOUSE, Clientului i se va comunica acest aspect in vederea agrearii unui termen mai lung de livrare.


Livrarea este gratuita atat in Bucuresti cat si in tara, pentru comenzi al caror pret este egal sau superior sumei de 1.000 lei. Pentru comenzi sub 1.000 lei, se percepe o taxa fixa de transport de 40 lei, indiferent de volum/greutate.


5.1. MODALITATI DE LIVRARE


Livrarile in tara se realizeaza, de regula, prin intermediul Fan Courier. In Bucuresti, livrarea se realizeaza atat prin curier cat si prin resurse proprii.


Clientul poate alege locatia unde se va face livrarea ( acasa, la birou sau, in cazul unui cadou, direct la destinatarul acestuia).


La primirea coletului, Clientul va verifica integritatea ambalajului si a continutului, precum si existenta facturii fiscale. Factura fiscala este inclusa in buzunarul de plastic aplicat pe pachet.


Clientul va notifica in scris, in maxim 36 de ore de la primirea coletului, orice aspecte necorespunzatoare care tin de integritatea ambalajului si/sau a continutului pe biletul de livrare al agentului Fan Courier si va iforma in cel mai scurt timp departamentul Relatii cu Clientii al My HOUSE, la 0744.700.233, de luni pana vineri intre 10.00-19.00; sambata : 11.00-18.00.


5.2. MODALITATI DE PLATA PENTRU LIVRARI


Plata comenzii se face in numerar, direct la agentul Fan Courier, pentru sume ce nu depasesc 2.500 de lei sau prin transfer bancar.

In cazul acestei ultime variante, livrarea se face dupa ce echipa MY HOUSE primeste in prealabil, pe mail ( contact@myhouseshop.ro) o copie a OP-ul Clientului.


5.3. LIVRAREA PRODUSELOR


Clientul va primi produsele comandate in ambalajul original al producatorului, acestea fiind asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.


5.4. CONDITII SPECIALE


In cazul in care nu Clientul nu va fi gasit la adresa mentionata, la data si ora stabilite pentru livrare, compania de curierat va mai face 2 incercari de livrare fara alte taxe suplimentare. In cazul in care la toate cele 3 incercari de livrare Clientul nu a fost gasit, comanda se anuleaza. In cazul in care Clientul a facut plata in contul MY HOUSE pentru produsele comandate, dupa cele 3 incercari de livrare, Clientul va plati o taxa suplimentara de depozitare din partea firmei de curierat.


In procesul de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un membru al echipei de vanzari MY HOUSE va informa Clientul si va comunica Clientului o noua data privind efectuarea livrarii.


6. RETURNAREA PRODUSELOR


Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:


- Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site

- Coletele ce prezinta deteriorari severe

- Produsele ce au fost livrate gresit


Conform art.9 alin.1 din OUG 34/2014 prevede faptul ca un consumator, beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele de returnare.


Conform Art.11 alin 4 din Legea nr.449/2003 orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.


Produsele trebuie returnate in ambalajul original, avand toate etichetele astfel cum au fost atasate la livrare si fara a prezenta urme de uzura, in termen de 30 de zile de la primirea coletului, insotite de factura primita la livrare. Clientul va notifica echipa de vanzari MY HOUSE pe adresa contact@myhouseshop.ro.


7. GARANTII


7.1. Garantia comerciala a produselor MY HOUSE este de 30 zile calendaristice de la data achizitiei sau a livrarii efective a produsului.


7.2. Pentru a putea beneficia de remedierea situatiei, CLIENTUL se obliga sa indeplineasca cumulativ umatoarele:


- Sa notifice MY HOUSE in scris,prin trimiterea notificării la următoarea adresa de e-mail: contact@myhouseshop.ro. intentia de acordare a garantiei pentru orice produs, cat si lipsa de conformitate sau defectul reclamat.

- Sa puna la dispozitia MY HOUSE produsul in cauza, in starea sa curenta, intr-un termen rezonabil, prin mijloace proprii sau terte-parti, stabilite de comun acord intre parti
Returnarile vor fi efectuate iar produsele trebuie sa fie trimise la urmatoarea adresa: Calea Dorobantilor nr. 168, Bucuresti, Romania

- Sa se asigure ca produsul in cauza va fi pus la dispozitia MY HOUSE in aceeasi conditie ca in momentul in care a fost plasata cererea de acordare de garantie

- Sa faca dovada achizitiei prin documentul fiscal emis de catre MY HOUSE in original sau copie

- Sa puna la dispozitia MY HOUSE orice alta informatie sau document necesar solutionarii probleme


7.3 MY HOUSE nu poate acorda garantia pentru produsul respectiv in situatia neindeplinierii cumulate a conditiilor enumerate mai sus si totodata daca:


- In urma analizei reprezentantilor MY HOUSE , dauna a fost provocata voit sau involutar de catre CLIENT

- Produsul pus la dispozitia MY HOUSE nu are toate accesoriile, atasate sau incluse la data livrarii sau achizitiei acestuia

- Produsul a fost alterat voit de catre CLIENT


7.4 MY HOUSE va oferi un raspuns formal la situatia prezentata, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data primirii in garantie a produsului


7.5 MY HOUSE ofera una dintre solutiile urmatoare, la problema de garantie prezentata, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii in garantie a produsului, in functie de specificul problemei, a stocului disponibil si legislatia in vigoare, insotit intotdeauna de o informare formala:


- Remediarea partiala/totala a defectului

- Inlocuirea produsului cu unul indentic

- Inlocuirea produsului cu unui similar, masura stabilita de comun acord cu CLIENTUL

- Sa ofere rambursarea partiala/totala a contravalorii achitate de catre CLIENT pe produs, printr-o metoda stabilita de comun accord


7.6. In cazul in care CLIENTUL nu este satisfacut de solutia prezentata de catre MY HOUSE se poate adresa organelor competente, pe baza deciziei formale de partea MY HOUSE.


8. FRAUDA SI SPAM


8.1. MY HOUSE nu solicitã Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.


8.2. Clientul / Utilizatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.


8.3. MY HOUSE declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele MY HOUSE .


8.4. Clientul va informa MY HOUSE asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.


8.5. MY HOUSE nu promoveaza SPAMul.


8.6 . Orice client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia.


8.7. Comunicarile realizate de catre MY HOUSE prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.


9. LIMITAREA RESPONSABILITATII COMERCIANTULUI


9.1. MY HOUSE nu poate fi tinuta responsabila in fata niciunei persoane fizice sau juridice care foloseste sau se bazeaza continut.


9.2. MY HOUSE nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea continutului care pot conduce la orice fel pierderi.


Imaginea produselor comercializate pe site este cu titlu de prezentare. Nu constituie o obligatie contractuala pentru MY HOUSE caracteristicile produselor care nu rezulta din informatiile din descrierea acestora.


9.3. In cazul in care un Client considera ca un Continut violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii MY HOUSE prin e-mail, astfel incat MY HOUSE sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.


9.4. MY HOUSE nu garanteaza clientului acces pe site sau la serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al MY HOUSE .


9.5. MY HOUSE nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.


9.6. MY HOUSE este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Utilizator sau Client prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al MY HOUSE , atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura de partea Utilizatorului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.


9.7. MY HOUSE nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

a)serviciul va fi potrivit cerintelor clientului

b)serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel

c)produsele/serviciile obtinute gratis sau contracost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului

d) Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau utilizator si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.

e). Orice disputa cu privire la un Contract, care nu poate fi solutionat de catre Client cu un reprezentant MY HOUSE prin metoda de contact aleasa si pentru care MY HOUSE nu a oferit o decizie formala, va fi indreptata de catre Client pentru conciliere interna la adresa de e-mail: contact@myhouseshop.ro.


10. FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT


10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat conform prezentului regulament, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.


10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.


10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.


10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.


10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului.


11. LITIGII


11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre MY HOUSE Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prezentele "Termeni si conditii de utilizare".


11.2. Orice disputa cu referire la prezentele "Termeni si Conditii" care ar putea sa apara intre Utilizator/Client si MY HOUSE se va rezolva pe cale amiabila.


11.3. MY HOUSE nu raspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.


11.4. Orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre Utilizator si MY HOUSE sau partenerii sai se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.


11.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.


11.6. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.


12. DISPOZITII FINALE


12.1. MY HOUSE isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul si/sau orice continut fara notificare prealabila a Clientului.


12.2. MY HOUSE nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.


12.3. MY HOUSE isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. Exceptie fac paginile in care sunt prezentate firmele partenere sau ofertele acestora si unde nu vor fi introduse bannere de natura concurentiala.