Comandati telefonic la +40 744 700 233

Transport gratuit la comenzi de peste 1.000 RON

Informatii livrare


LIVRARE


Comanda este procesata si livrata in termen de 24 pana la 36 de ore de la momentul confimarii disponibilitatii, in functie de disponibilitatea produselor respective si de ora la care a fost plasata comanda. In masura in care termenul de livrare nu va putea fi respectat din motive ce tin de MY HOUSE, Clientului i se va comunica acest aspect in vederea agrearii unui termen mai lung de livrare.


Livrarea este gratuita atat in Bucuresti cat si in tara, pentru comenzi al caror pret este egal sau superior sumei de 1.000 lei. Pentru comenzi sub 1.000 lei, se percepe o taxa fixa de transport de 40 lei, indiferent de volum/greutate.


MODALITATI DE LIVRARE


Livrarile in tara se realizeaza, de regula, prin intermediul Fan Courier. In Bucuresti, livrarea se realizeaza atat prin curier cat si prin resurse proprii.


Clientul poate alege locatia unde se va face livrarea ( acasa, la birou sau, in cazul unui cadou, direct la destinatarul acestuia).


La primirea coletului, Clientul va verifica integritatea ambalajului si a continutului, precum si existenta facturii fiscale. Factura fiscala este inclusa in buzunarul de plastic aplicat pe pachet.


Clientul va notifica in scris, in maxim 36 de ore de la primirea coletului, orice aspecte necorespunzatoare care tin de integritatea ambalajului si/sau a continutului pe biletul de livrare al agentului Fan Courier si va iforma in cel mai scurt timp departamentul Relatii cu Clientii al My HOUSE, la 0744.700.233, de luni pana vineri intre 10.00-19.00; sambata : 11.00-18.00.


MODALITATI DE PLATA PENTRU LIVRARI


Plata comenzii se face in numerar, direct la agentul Fan Courier, pentru sume ce nu depasesc 2.500 de lei sau prin transfer bancar.

In cazul acestei ultime variante, livrarea se face dupa ce echipa MY HOUSE primeste in prealabil, pe mail ( contact@myhouseshop.ro) o copie a OP-ul Clientului.


LIVRAREA PRODUSELOR


Clientul va primi produsele comandate in ambalajul original al producatorului, acestea fiind asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.


CONDITII SPECIALE


In cazul in care nu Clientul nu va fi gasit la adresa mentionata, la data si ora stabilite pentru livrare, compania de curierat va mai face 2 incercari de livrare fara alte taxe suplimentare. In cazul in care la toate cele 3 incercari de livrare Clientul nu a fost gasit, comanda se anuleaza. In cazul in care Clientul a facut plata in contul MY HOUSE pentru produsele comandate, dupa cele 3 incercari de livrare, Clientul va plati o taxa suplimentara de depozitare din partea firmei de curierat.


In procesul de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un membru al echipei de vanzari MY HOUSE va informa Clientul si va comunica Clientului o noua data privind efectuarea livrarii.


RETURNAREA PRODUSELOR


Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:


- Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site

- Coletele ce prezinta deteriorari severe

- Produsele ce au fost livrate gresit


Conform art.9 alin.1 din OUG 34/2014 prevede faptul ca un consumator, beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele de returnare.


Conform Art.11 alin 4 din Legea nr.449/2003 orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.


Produsele trebuie returnate in ambalajul original, avand toate etichetele astfel cum au fost atasate la livrare si fara a prezenta urme de uzura, in termen de 30 de zile de la primirea coletului, insotite de factura primita la livrare. Clientul va notifica echipa de vanzari MY HOUSE pe adresa contact@myhouseshop.ro.


GARANTII


Garantia comerciala a produselor MY HOUSE este de 30 zile calendaristice de la data achizitiei sau a livrarii efective a produsului.


Pentru a putea beneficia de remedierea situatiei, CLIENTUL se obliga sa indeplineasca cumulativ umatoarele:


- Sa notifice MY HOUSE in scris,prin trimiterea notificării la următoarea adresa de e-mail: contact@myhouseshop.ro. intentia de acordare a garantiei pentru orice produs, cat si lipsa de conformitate sau defectul reclamat.

- Sa puna la dispozitia MY HOUSE produsul in cauza, in starea sa curenta, intr-un termen rezonabil, prin mijloace proprii sau terte-parti, stabilite de comun acord intre parti
Returnarile vor fi efectuate iar produsele trebuie sa fie trimise la urmatoarea adresa: Calea Dorobantilor nr. 168, Bucuresti, Romania

- Sa se asigure ca produsul in cauza va fi pus la dispozitia MY HOUSE in aceeasi conditie ca in momentul in care a fost plasata cererea de acordare de garantie

- Sa faca dovada achizitiei prin documentul fiscal emis de catre MY HOUSE in original sau copie

- Sa puna la dispozitia MY HOUSE orice alta informatie sau document necesar solutionarii probleme


MY HOUSE nu poate acorda garantia pentru produsul respectiv in situatia neindeplinierii cumulate a conditiilor enumerate mai sus si totodata daca:


- In urma analizei reprezentantilor MY HOUSE , dauna a fost provocata voit sau involutar de catre CLIENT

- Produsul pus la dispozitia MY HOUSE nu are toate accesoriile, atasate sau incluse la data livrarii sau achizitiei acestuia

- Produsul a fost alterat voit de catre CLIENT


MY HOUSE va oferi un raspuns formal la situatia prezentata, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data primirii in garantie a produsului


MY HOUSE ofera una dintre solutiile urmatoare, la problema de garantie prezentata, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii in garantie a produsului, in functie de specificul problemei, a stocului disponibil si legislatia in vigoare, insotit intotdeauna de o informare formala:


- Remediarea partiala/totala a defectului

- Inlocuirea produsului cu unul indentic

- Inlocuirea produsului cu unui similar, masura stabilita de comun acord cu CLIENTUL

- Sa ofere rambursarea partiala/totala a contravalorii achitate de catre CLIENT pe produs, printr-o metoda stabilita de comun accord


In cazul in care CLIENTUL nu este satisfacut de solutia prezentata de catre MY HOUSE se poate adresa organelor competente, pe baza deciziei formale de partea MY HOUSE.