Comandati telefonic la +40 744 700 233

Transport gratuit la comenzi de peste 1.000 RON

Informatii livrare

1.LIVRAREA DUMNEAVOASTRA

Comanda dumneavoastra este procesata si livrata in termen de 24 pana la 48 de ore, in functie de disponibilitatea produselor respective si de ora la care a fost plasata comanda.

Va vom anunta prin e-mail in ziua plasarii comenzii daca produsele nu se afla in acel moment in stoc dar si cand acestea vor deveni disponibile.


2.MODALITATI DE LIVRARE

My House efectueaza livrari in tara prin intermediul Fan Courier.

Puteti alege locatia unde se va face livrarea ( acasa, la birou sau, in cazul unui cadou, direct la destinatarul acestuia).

La primirea coletului, va rugam sa verificati integritatea ambalajului si a continutului, precum si existenta facturii fiscale. Acest document este inclus in cutie.

In cazul in care observati nereguli, va rugam sa semnalati in scris acest lucru, pe biletul de livrare al agentului Fan Courier si sa contactati departamentul nostru de Relatii cu Clientii la 0723.456.789, de luni pana vineri intre 10-19 si sambata: 11-18.


3.LIVRAREA PRODUSELOR

Veti primi produsele comandate in ambalajul original al producatorului, acestea fiind asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.


4.COSTURI DE LIVRARE

Costul de transport pentru comenzile sub 1000 RON este de 30 RON. In functie de greutatea coletului si adresa de livrare, este posibil sa apara modificari ale costului de livrare, pe care vi le vom comunica in momentul expedierii comenzii, daca este cazul.

Pentru comenzile de peste 1000 RON, transportul este gratuit.


5.CONDITII SPECIALE

In cazul in care nu veti fi gasit la adresa mentionata, la data si ora stabilite pentru livrare, compania de curierat va mai face 2 incercari de livrare fara alte taxe suplimentare. In cazul in care la toate cele 3 incercari de livrare nu ati fost gasit, comanda se anuleaza. In cazul in care ati facut plata in contul nostru pentru produsele comandate dupa cele 3 incercari de livrare veti plati o taxa suplimentara de depozitare din partea firmei de curierat.

In procesul de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un membru al echipei de vanzari My House va va informa si va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.